Timanttisen asiakaskokemuksen tekijä – Palvelumuotoilu työkaluna asiakaskokemuksen kehittämisessä

Asiakaskokemus ja palvelumuotoilu yhdessä muodostavat vaikuttavan tavan luoda asiakaskeskeistä organisaatiokulttuuria. Koulutuksemme tuo käyttöösi timanttisimmat työkalut asiakaskokemuksen kehittämiseen ja palvelumuotoilun menetelmien soveltamiseen omassa työssäsi.
Tartu tilaisuuteen ja hae mukaan!

Kenelle

Hakeminen

Palvelumuotoilu – Kenelle koulutus sopii?

Asiakaskokemuksesta ja sen parantamisesta puhutaan paljon, mutta tiedätkö, kuinka voit konkreettisesti tuottaa lisäarvoa asiakkaillesi?

Täysin uusi koulutuksemme sopii sinulle, jolla on palava halu luoda onnistuneita asiakaskokemuksia.
Koulutus soveltuu sinulle, jos positiossasi on mahdollisuus kehittää sujuvia palveluprosesseja – toimialasta ja yrityksen koosta riippumatta. Olennaista ei ole tehtävänimikkeesi: tärkeintä on, että tyytyväinen asiakas on sinulle sydämen asia ja haluat kuunnella asiakkaidesi toiveita ylittääksesi heidän odotuksensa. 
Oppisopimusopiskelijoiden tulee asua tai työpaikan tulee olla pääkaupunkiseudulla.

Tutustu tutkinnon suorittaneen Henna Siltasen opiskelijatarinaan:

Koulutuksen sisältö, toteutustapa ja aikataulu

Koulutuksessa opit hyödyntämään palvelumuotoilua konkreettisena työkaluna ja kasvatat aitoa ymmärrystä asiakkaan tarpeista. Samalla pääset tutustumaan muotoiluajatteluun sekä yhteiskehittämisen eri menetelmiin ja sovellat näitä oman organisaatiosi tarpeisiin. Opit asiakasymmärryksen merkityksestä innovoinnin lähtökohtana ja pääset testaamaan ideoitasi käytännössä.
Koulutuksen aikana kehität lisäarvoa tuottavia palveluratkaisuja, joiden avulla asiakkaasi saavat jatkossa nauttia timanttisesta asiakaskokemuksesta!
Kokonaiskesto on noin 6-8 kuukautta riippuen palvelusta, jota kehität opintojesi aikana.

Koulutuksen toteutustapa:
5 toiminnallista lähikoulutuspäivää sisältäen työpajoja 
Oman palvelumuotoiluprosessin toteuttaminen työpaikalla
Tutkinnon ohjauksia eri vaiheissa (Teams) 
Tutustu koulutuksen alustavaan aikatauluun ja sisältöön:

Koulutuksen aikana suoritat Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu – tutkinnon osan liiketoiminnan ammattitutkinnosta. Näytät osaamisesi laatimalla asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelman ja toteuttamalla suunnitelmasi palvelumuotoilun keinoin.

Opiskelumuodot ja koulutuksen hinta

Katso mitä oppisopimuskoulutus tarkoittaa >>

Koulutuskumppanit ja yhteistyö

Yhteystiedot

Minna Lähdeaho, koulutusasiantuntija
minna.lahdeaho@bc.fi
044 775 6376